inma
Cadireta de seguretat d'esquena a la carretera des del naixement fins als 18 Kg (Grup 0+/1) amb ISOFIX.

- Garantia de seguretat per el Plus Test, el més exigent.
- Arnés de 5 punts ajustable amb una sola mà.
- Altura del arnés i del capçal regulable amb una sola mà.
- Optima protecció contra l'impacte lateral gràcies a les seves aletes laterals profundes i embuatades.
- El disseny especial del seient deixa espai addicional per a les cames.
- Incorpora indicadors que confirmen que el ISOFIX es troba instal•lat correctament.
- Inclou pota de suport i barra anti-retrocés, per a una major estabilitat.
- Múltiples posicions de reclinat, ajustables sense molestar a l'ocupant.
- Inclou reductor per a nounat i protectors de arnés renovats.
- Funda desmuntable sense necessitat de retirar el arnés.
- La barra anti-retrocés està protegida amb una funda rentable que la protegeix contra els cops i la brutícia.

Pes: 12,2 kg
Dimensions: 78cm (alt) x 45cm (ample) x 53cm (profunditat)

Articles relacionats:

Los niños, detrás
per El blog de Matias Massó, 23/07/2015

La primera silla auto del recién nacido
per El blog de Matias Massó, 30/06/2015

Römer Max-Fix II vs Römer Dual-Fix
per El blog de Matias Massó, 31/08/2014

¿no le caben las piernas de espaldas a la marcha?
per El blog de Matias Massó, 30/04/2014

Römer Max-Fix, segunda versión
per M+O Noticias, 13/04/2014

¿Cuál es el asiento más seguro en un automóvil?
per El blog de Matias Massó, 28/02/2014

Britax Römer, las sillas auto más solicitadas para el Euro NCAP
per M+O Noticias, 12/12/2013

El Plus Test para sillas auto de espaldas a la marcha
per El blog de Matias Massó, 21/03/2013

¿Por qué es más segura la sujección Isofix?
per El blog de Matias Massó, 20/02/2012

Aquesta pagina requereix Javascript i cookies habilitades al navegador.

Si us plau sel.leccioni les opcions corresponents a l'apartat de configuració i refresqui la página.